Ups-a-Daisy badbomb by Lush.

Heeeej, hörrni. 
Jag har inte bloggat på evigheter, däremot är jag förbannat aktiv på Instagram (@lushthough) om ni saknar mig. 
 
Pratade om att ha en separat Lush blogg, men tror jag får ge upp det och hålla mig till den här. Har tagit 1000 bad sedan senast jag lade upp något Lush-relaterat här såatteeh... Kommer finnas många bilder att visa upp. 
 
Här har ni ett bildspam på Mors Dag specialen Ups-a-Daisy. FANTASTISK badbomb. Lätt en av mina favoriter någonsin. Finns i butik nu, så råder er att plocka upp en om ni får chansen. En... Eller två! Den här raringen har nämligen två sidor; en gul / blå, och en orange / rosa. Lägger snart upp ett inlägg till där ni får se hur den ser ut om man använder andra sidan neråt! 
 
Longevity - en blogg om hälsa
2017-04-26 @ 12:33:42
URL: http://madelein.se/

Läckert

Stina
2017-04-26 @ 20:30:35
URL: http://rosenrd.blogg.se

Vad kul att du gör badkonst haha!
Fiiint! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0