Min stora kisse.

Betér mig som om jag vore en stolt morsa, right now, men min lelle Sirius växer så det knakar! ♥
 
Han är nästan en hel månad yngre än Louis men han har redan vuxit förbi honom. Igår lyckades vi lura i dem båda medicin för mask i magen med. Sirius var snabb med att äta upp sin tablett men Louis var lite mer misstänksam mot den. Tillslut, inlindad i en godisbit, fick han i sig den också. 
 
Är så himla stolt över mina missar och slås ofta av tanken att jag är så lyckligt lottad som är ägare till just dessa två. ♥ 
 
Någon dag framöver tänkte jag skriva ett inlägg om att ha en hörande och en döv kisse, men det får bli senare. Nu måste jag iväg på jobbet. 
 
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!
2017-03-06 @ 20:04:04
URL: http://www.joannahalvardsson.se

så söt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0