R.I.P Louis.

Min fina, älskade Louis har gått bort
 
Vi tog beslutet igår att låta honom somna in efter att veterinären berättat att han hade en sjukdom som inte kunde botas. Han var redan väldigt sjuk och åt ingenting, kräktes om han drack, han hade feber och ville inte att någon skulle röra vid honom. 
 
Det känns jättehårt att han, som var så fin och speciell, bara fick 5 månader i detta liv -- men det var rätt beslut att låta honom somna in istället för att lida. Vi är dock skitledsna just nu. Han var min lille Louis-Bouie, min första egna katt och han var ett sånt litet charmtroll. Kommer aldrig glömma honom! ♥
 
Anna Munkhammar
2017-03-14 @ 22:05:23
URL: http://bodenbynight.se

Så tråkigt. Jag hade också en vit katt som jag var tvungen att avliva för att hon blev sjuk. Det är skittufft men det är också det som det innebär att vara en ansvarsfull djurägare <3

Svar: Ja, det känns verkligen skit tungt nu! Sånt här ska ju bara inte hända när dem är så små och har hela livet framför sig. Det är skönt att veta att han slipper lida mer, åtminstone. Det är så man får tänka för att klara sig genom dagen! ❤
Evveleena

GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen
2017-03-24 @ 14:07:25
URL: http://goforfit.se/

Ohnej vad hemskt :(

Svar: Riktigt tragiskt är det. Men nu slipper han lida mer. Man får se det så!
Evveleena




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0