JAG LEVER, LOVAR.

Herreguuuuuuud! 
Har inte uppdaterat min lelle blogg sen APRIL. Damn! 
 
Kan inte ens skylla på att jag har ett liv eller något, har bara tappat detta med regelbundna uppdateringar -- om man räknar bort min instagram, då. 
 
Nu TAGGAR vi dock, mina damer och herrar, för snart kommer Lush's Halloween och Jul kollektion ut och jag är SÅ HIMLA PEPP! Längtar ihjäl mig. Lush Showcase pågår, as we speak, i London nu. Instagram är full av bilder på kommande produkter. Vill ba slänga mina pengar på Lush och få använda deras produkter nunununu. 
 
Nu vet ni att jag lever, åtminstone, hörrni. Ser att några fortfarande droppar in här då och då. Fint ♥
 
 
Emma
2017-11-29 @ 11:13:17
URL: http://fyndigtnamn.blogg.se/

Välkommen tillbaka! Hahaha känner igen det där med att råka ta alldeles för långa bloggpauser, majoriteten av innehållet på min blogg börjar med "Ehhm ursäkta... igen, för att det varit radioskugga på min blogg alldeles för länge". Så vill man ju ha någonting vettigt att skylla bloggtorkan på men sanningen är att man käkat chips på soffan i fyra veckor




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0